OFERTĂ LIMITATĂ!     Reducere 10% la orice comandă mai mare de 999 lei.     Folosește codul: 10R-OFFA

AFLĂ CUM

Livrare și retur

Transport gratuit

Livrarea comenzilor se va face gratuit in urmatoarele conditii:

– Pentru comenzi in valoare de minim 399 lei.
– Pentru comenzi in valoare de 699 lei, primiti si un produs cadou.

Livrarile se fac pe teritoriul Romaniei cu firma de curierat rapid si in afara tarii cu Posta.

Livrare prompta si rapida in Romania

Livrarea se va face la adresa comunicata de dvs, in termen de 24 de ore din momentul plasarii unei comenzi. Cand produsul nu se afla in stoc, veti stabili cu Departamentul Clienti data in care putem livra acest produs.

Produsele sunt transportate in conditii optime si va vor fi livrate impreuna cu factura fiscala. La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea facturii fiscale. Produsele sunt sigilate in ambalajul original al producatorului.

Ardes Refresh nu poate garanta disponibilitatea in stoc, in depozit, a tuturor produselor prezentate.

Costuri de livrare avantajoase

Pentru comenzile ce nu intrunesc conditiile de mai sus (comenzi de minim 399 lei), modalitatea de calcul a costului de livrare este urmatoarea:

– 20 lei pentru fiecare livrare.
– In cazul in care expeditia trebuie facuta in alte localitati decat cele cuprinse in lista oraselor companiilor de curierat cu care lucram, se percepe un cost pe kilometru suplimentar parcurs de curier, stabilit de comun acord cu compania de curierat si care va va fi comunicat de Departamentul Clienti Ardes Refresh.

Puteti consulta aici lista locatiilor unde nu se percep costuri suplimentare pentru transport (Fan Courier).

Preturile includ TVA.

Conditii speciale

In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa ardes.ro sau a societatii de curierat (conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere). In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii, acceptul sau refuzul noului termen de livrare conducand la livrarea sau anularea comenzii dupa caz.

Politica de retur

Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expeditie fiind excluse.

Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile de la receptionarea de catre Ardes Refresh a produsului returnat.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur:

– Produse care au fost desfacute.
– Produse care au fost testate/utilizate.
– Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.
– Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal).

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora poate fi calculat, in functie de produs, incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.

Procedeul de returnare al produselor

Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:

1. Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.

2. Contactati Departamentul Clienti la adresa de e-mail ardesbio@gmail.com sau telefonic pentru a informa asupra trimiterii returului.

3. Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.

4. Expediati coletul la: SC Ardes Refresh SRL, B-dul Gheorghe Magheru nr. 9, bloc EVA, sc. 4, et. 1, ap. 129-130, sector 1, Bucuresti, prin serviciu de curierat rapid Urgent Cargus sau Fan Courier.

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al departamentului Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.

In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).

Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 14 zile lucratoare de confirmarea primirii returului.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate in pagina de contact.

Produsele achizitionate online se pot schimba si la showroom-ul Ardes BUCURESTI: B-dul Gheorghe Magheru nr. 9, bloc EVA, sc. 4, et. 1, ap. 129-130, sector 1.

In situatia in care un client refuza primirea a cel mult 2 comenzi plasate pe site-ul www.ardes.ro, ne rezervam dreptul de a nu mai onora viitoarele comenzi cu livrare prin curier. Clientul va avea posibilitatea de a achizitiona produsele de la showroom.

Liniile Ardes

X
LIVE CHATvia Facebook Messenger